П’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга

П'ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера КінгаЩо спільного у підприємця і борця за громадянські права? Виявляється, людям бізнесу є чому повчитися у легендарного правозахисника і автора знаменитої промови “I have a dream” (“У мене є мрія”) Мартіна Лютера Кінга (Martin Luther King). Йозеф Штейнберг (Joseph Steinberg), американський фінансист, на сторінках Forbes розповідає про п’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга.

1. Реалізуйте вашу мрію

Свою епохальну промову 1963-го року доктор Мартін Лютер Кінг назвав «У мене є мрія». У багатьох людей є мрії, але більшість не намагається здійснити їх, як це зробив він. Великі ідеї для нових продуктів, підприємств, творів науки і мистецтва вмирають щодня. Бути підприємцем — означає не лише вміти мріяти, а й втілювати мрії в життя.

2. Ламайте стереотипи

Ціннісна складова управлінського арсеналу

Ціннісна складова управлінського арсеналуРано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії, чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими. Власне, вони відповідають за спосіб прийняття рішень, є засадничими у формуванні організаційної та бізнес-культур, впливають на емоційну складову в динаміці розвитку подій в організації. Більше того – так чи інакше, стратегічні рішення, і, власне, сама стратегія часто безпосередньо залежить від ціннісної орієнтації системоутворюючих людей в компанії. І вже зовсім неможливо обійтись без цього при серйозних, трансформаційних змінах в компаніях.

5 уроків Махатми Ганді

5 уроків Махатми ГандіМахатма Ганді – геніальний політичний та ідеологічний лідер, який зробив дуже багато для народу Індії та його незалежності від Англії. Ставши батьком принципів ненасильницького спротиву, ця людина змінила не тільки себе, але й все своє оточення.

У блозі Pick the Brain було опубліковано 5 уроків Махатми Ганді:

1. Змінюйтесь. Будьте для інших прикладом тих змін, які хочете бачити у світі. Кожен може скаржитися чи звинувачувати всіх навколо, але одиниці здатні побачити проблему в собі і почати зміни.

2. Ставте правильні запитання. Сила питань полягає в тому, що вони лежать в основі людського прогресу. Тому вміння ставити правильні запитання безпосередньо впливає на якість життя.

3. Завжди дійте. Якщо є імпульс – не зволікайте з дією. Ви можете розбити один великий план на маленькі кроки і зробити перший крок просто зараз. Завтра не настане ніколи!

Десять ознак провального стартапу

Як дізнатися, що стартап майже напевно з тріском провалиться? Досвідчені підприємці запевняють, що симптоми легко виявляються на ранній стадії — тобто, можна спробувати їх лікувати. Але на що варто звернути увагу в першу чергу? Інтернет-видання “Цукерберг позвонит” опублікувало думку серійного підприємця Вільяма П’єтрі (William Pietri), який виділив 10 ознак стартапу, що загинається.

1. У користувачів немає великої потреби в продукті

Наприклад, 3D кіно і телебачення. 3D технологія — це блискуча інновація, але практика показує, що багато людей цілком задоволені і 2D зображенням, а деякі й зовсім свідомо уникають 3D. Революції не сталося — появу об’ємного зображення не можна навіть поруч поставити з тими історичними моментами, коли у кіно з’явилися звук і колір.

2. Страх перевірки гіпотези

Бажання керувати я всмоктав разом з молоком матері. Після того 10 з 15 років в банку та інші 9 років я тільки розвивав це вміння. Пишаюсь тим, що поряд з наявністю навичок керування почали розвиватись лідерські.

Завдяки моєму досвіду керування автомобілем я зрозумів - важливо користуватись цією можливістю. Страхуйте авто та власне життя. Страхуйте інше майно. Користуйтесь страховою медициною. Це - майбутнє.

Інколи потрапляєш в ситуацію, коли бізнес краще працює на тебе в іншому місці. Наприклад в Америці. І є філії в вільних зонах. Адже це просто вибір. Гарно, коли разом з інвестуванням тобі надаються преференції, як проживання.

Це як раз та справа, яка з хоббі перетворилась в бізнес. Дизайн, збірка, кодування. Drupal та інші поширені CMS. Мені це подобається, а отже й продукт виходить завжди унікальний й наповнений внутрішнім світлом.